مصاحبه آرشیو خبر ها
همسرش و عشق بزرگ او یووه...

همسرش و عشق بزرگ او یووه...

پدر کلودیو مارکیزیو در مصاحبه ای در مورد مصدومیت شدید لیگامنت پسرش و مسیر دشوار ریکاوری او صحبت کرد.

 

آنتونیو مارکیزیو در این باره به توتواسپرت گفت:

 

این ناخوشایندترین برهه زمانی بود که پسرم در طول زندگی فوتبالی اش پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه تقریباً تمام شده است. روبرتا همسر او نقش فوق العاده ای در ریکاوری او در شش ماه گذشته مارکیزیو داشته است. دو عامل از افسرده شدن کلودیو در شش ماه گذشته جلوگیری کرد: خانواده اش و عشق بزرگ او یعنی یووه. هر زمان که کلودیو را ملاقات می کردم تمام تمریناتی که توسط فیزیوتراپش به او محول شده بود را انجام می داد. او همیشه مثل ماشین این کار را انجام می داد. هم تیمی هایش نیز همیشه با او بودند. در این لحظات است که شما درک می کنید این تیم چقدر بزرگ است. هنگامی که یووه می باخت عصبانیت کلودیو دو برابر می شد: هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان هوادار یووه. من یاد گرفته بودم که حداقل دو روز بعد از باخت یووه با او تماس نگیرم.

 

پدر مارکیزیو در مورد تمرینات پسرش با هم تیمی های خود در وینوو و بازگشت قریب الوقوع او به میادین صحبت کرد و نظر خود را در مورد خریدهای جدید باشگاه گفت:

 

او در حال حاضر با تیم تمرین می کند. با این حال ما باید در این مورد صبور باشیم. بازگشت به میادین یک مسأله است و رسیدن به بالاترین فرم قبل از مصدومیت یک مسأله دیگر.
گونسالو ایگوایین بازیکنی خیلی خیلی قدرتمند است و علاوه بر او من تحت تأثیر عملکرد مارکو پیاتسا نیز قرار گرفته ام. کلودیو رویای کسب ششمین اسکودتوی متوالی را دارد و در صورت وقوع می تواند اتفاق باورنکردنی باشد و پس از آن است که نوبت لیگ قهرمانان خواهد رسید...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: